Cristiano Ronaldo lancerer undertøj til mænd!

Måske har du set dejlige Ronaldo på div. reklamer, men læs lidt mere her



16. november, 2013 - kl. 00:00
Forfatter: Moderedaktionen


Synes godt om Modesektionen.dk

Del artiklen

Fredag den 1. november 2013 lancerede den portugisiske fodboldspiller Cristiano Ronaldo fra Real Madrid sin første undertøjskollektion, CR7 by Cristiano Ronaldo. Kollektionen indeholder undertøj og strømper til mænd i alderen 15-45 år.

Kollektionen er skabt i samarbejde med den danske virksomhed JBS Textile Group, som har 75 års erfaring i at skabe kvalitetsundertøj. 

 

CR7 by Cristiano Ronaldo er det første brand i eget navn, som fodboldspilleren lancerer. Ronaldo har tidligere fungeret som brand ambassadør for flere forskellige brands, men har aldrig før kunne lancere sit eget produkt.

 

Mode og design er to af mine helt store passioner, og jeg har i lang tid gerne ville lancere mit eget brand. I arbejdet med denne kollektion har jeg kunne udfolde mig kreativt, og jeg har elsket hver eneste del i udviklingen af kollektionen – fra udvælgelse af farver og design til test af de forskellige styles og pasformer. Jeg er meget stolt af, at kollektionen nu lanceres på verdensplan”, fortæller Cristiano Ronaldo. 
 

Kollektionen forhandles fra 1. november 2013 i www.cr7underwear.com samt udvalgte forhandlere landet over.

 

Undertøj og strømper til mænd og drenge

Kollektionen er skabt i samarbejde med JBS Textile Group og designeren Richard Chai, som har designet for blandt andre Marc Jacobs og Donna Karan.

 

CR7 by Christiano Ronaldo er undertøj til drenge og mænd i målgruppen 4-15 år og 15-45 år. Kollektionen til mænd består af tre overordnede styles – luxury, fashion og basic – hvor kollektionen til drenge blot kommer i en fashion style. Kollektionen indeholder udover undertøj strømper i forskellige styles til både mænd og drenge.  

 
Om forfatteren
GÅ TIL PROFIL
Moderedaktionen Følg på:

 

Vil du skrive for os?

Synes godt om modesektionen.dk Del artiklen

Nyeste artikler

Tilbage til toppen