Vison SS15: We Do Business
Læs her hvordan moden SS15 tegnes
Modemessen VISION er et samlingspunkt for modebranchen. Det slås fast i Spring Summer SS15 kampagnen ”We Do Business” som udtrykker den moderne messeplatform. ”I en tid præget af gennemsigtighed i selskabsstrukturer er PR, brandværdi og hele image-universet man opbygger omkring sit produkt afgørende faktorer, hvilket naturligvis har stor betydning for messemodellen” fortæller Trine Fruergaard om baggrunden for SS15 kampagnen ”We Do Business” - ”Hvor kameraer førhen nærmest ikke var velkomne og kun nøje selekteret fagpresse fik adgang på messen, besøges messerne idag - udover af indkøbere - af stylister, fotografer, journalister, bloggere, modeller, dekoratører og kreative bureauer m.fl. i langt større udstrækning – alle interessenter med berettigelse – alle gensidigt afhængige. Med 'We Do Business' vil vi gerne fremhæve VISION som en essentiel all-round forretningsplatform.”
VISION inviterer til august indenfor i Øksnehallen på en messe, som udover designere og agenturer rummer stande af alternativ karaktér; Scoop Models afholder på deres stand en modelkonkurrence med mulighed for at vinde en kontrakt og gå et show under modeugen, en anden stand er indtaget af en magasinredaktion, som dækker messen alle åbningsdage og også bloggerne bliver særligt tilgodeset denne sæson; som eksempler på det nye messeformat.
WeDoBusiness giver yderligere modeinteresserede med ambitioner om en karriere i branchen, mulighed for at besøge messen, som et ekstra led i kampagnen, der lanceres i juni.
Moderedaktionen
Synes godt om modesektionen.dk | Del artiklen | |