Oill - Accessories

- Essensen af en ny generation for accessories



11. januar, 2012 - kl. 09:04
Forfatter:


Synes godt om Modesektionen.dk

Del artiklen

Mærket Oill er et nyt dansk mærke startet i 2011 med en identitet bygget op omkring den rå urbane (Københavnske) undergrund - kombineret med en stærk skandinavisk enkelthed.

Et Københavnsk undergrunds mærke, der på et enkelt år, har skabt et godt brand baseret på uafhængighed, kvalitet og personlig stil. Og et alsidigt sortiment der byder på alt indenfor den rå og enkle undergrunds-inspirerede accessories kategori. 

Fra velkendte accessories elementer som; tasker, rygsække, (læder)bælter,(iphone)punge, keyhangers, armbånde, huer og tørklæder til genskabelsen af det ultimative ”turist”-tilbehør (i mere skæv og moderigtig sammensætning): Bæltepungen! 

- Personligt design inspireret af den urbane Københavnske undergrund og skandinavisk enkelthed + genskabelsen af turisternes fortrukne tilbehør = essensen af en ny generation for accessories og ny modehistorie anno 2012!
Billed Credits: Pressebilleder Oill.

Oill accessories forhandles på:


www.urbancloting.dk
www.smartguy.dk
www.greedy.dk
www.streetammo.dk
www.hardcasa.dk
Om forfatteren
GÅ TIL PROFIL
Følg på:

Vil du skrive for os?

Synes godt om modesektionen.dk Del artiklen

Nyeste artikler

Tilbage til toppen