Connery

H2O genopstår som modebrand med helt ny kollektion

Klipklapper, hvide sokker og et helt nyt take på camping-habitten

Hvis jeg siger H2O, hvad tænker du så? Et lidt uoutdated dansk brand, hvis storhedstid associeres bedst med hvide sokker og badesandaler fra 90’erne? Det gør du måske, men faktisk har H2O allerede i det seneste år været i gang med et comeback, og du kan måske huske, hvordan du lige skulle kigge en ekstra gang, da de ikoniske klipklapper pludselig var at finde i modebutikker landet over.

ANNONCE
H2O genopstår som modebrand med helt ny kollektion

Nu er det ikke længere kun klipklapperne, du kan se igen; H2O er nemlig klar med en helt ny fashion-kollektion, som netop skal være med til at genetablere dem som et ikonisk modebrand i Danmark. Modehuset S. T. VALENTIN har fået ansvaret for designet, og de to ejere har derfor været i arkiverne for at finde inspiration. Og kan vi så forvente, at vi alle skal til at ligne et fashion-levn fra 90’erne? Ikke ifølge de to ejere, der fortæller, at alle styles har fået en finjustering, så de passer inde i nutidens modelandskab.

Kollektionen, som er unisex, kommer blandt andet til at bestå af H2Os ikoniske t-shirts, badeshorts, klipklappere, og som et af de mere opsigtvækkende elementer i kollektionen er et nyt track suit – et helt nyt take på 90’ernes campinghabit!

ANNONCE
H2O genopstår som modebrand med helt ny kollektion

Kollektionen kobler altså det bedste fra begge verdener: nutidig fashion med retro elementer. Den bliver lanceret fredag d. 27 maj, både online og i nogle af landets bedste modebutikker, blandt andet S.T. VALENTIN, Jill & Joy, Nørregaard på Strøget, Rezet Store og Munk Store. 

ANNONCE
Del

Seneste nyt

Annonce