GUCCI og Spotify i nyt samarbejde
GUCCI markerer sin seneste kortfilm ”The Fringe” gennem et samarbejde med Spotify og nogle af modeverdenens hotteste kvindelige DJ’s. Dermed lancerer GUCCI sin egen ”Spotify Music Hub” med eksklusive spillelister skabt af seks af verdens mest populære DJs.
I morgen præsenterer GUCCI en helt særlig mediekampagne sammen med nogle af verdens mest eftertragtede kvindelige DJs. Kampagnen er optaget i New York, Los Angeles, London og Paris og består af seks DJs egne individuelle tolkninger af modehusets forårs- og sommerkollektion for 2014 af Bambu frynsetasker – som har vist sig at være den perfekte accesorie til nattelivet.
Blandt de kvindelige DJs er blandt andet Harley VieraNewton, JaKissa Taylor-Semple, aka DJKiss, Pixie Geldorf, Leah Weller, Chelsea Leyland, The Missshapes og Mademoiselle Julia.
Udøver kampagnens billeder vil de kvindelige DJs også udvikle eksklusive spillelister, der kommer til at debutere på GUCCIs nye Spotify Hub. Den dedikerede GUCCI streamingkanal, som åbner i morgen, tillader lytterne at udforske, lytte og dele sange på forskellige sociale medier.
Besøg The Fringe:
https://play.spotify.com/user/gucci
Moderedaktionen
Synes godt om modesektionen.dk | Del artiklen | |